Rejestracja w serwisie
Czy muszę się zarejestrować?
Aby móc skorzystać z oferty serwisu, każda osoba musi zarejestrować konto gracza i przejść w pełni proces weryfikacji.
Dlaczego muszę podać swoje dane osobowe? I czy są one bezpieczne?
Zapewniając najwyższy poziom bezpieczeństwa, serwis musi zidentyfikować klientów biorących udział w zakładach wzajemnych. Serwis trafonline.pl korzysta z najnowocześniejszych systemów bezpieczeństwa, które gwarantują, że dane przechowywane w systemie są w pełni chronione.
Czy muszę być pełnoletni, aby zarejestrować konto gracza?
Tak. Każda osoba, chcąca zarejestrować konto gracza w serwisie Traf Online musi mieć ukończone 18 lat.
Czy mogę zarejestrować konto na dane innej osoby?
Nie. Każde konto gracza musi zostać zarejestrowane na własne dane osobowe i są one sprawdzane podczas procesu weryfikacji.
W jakiej walucie mogę grać?
Serwis Traf Online pozwala na korzystanie tylko z waluty Polski Złoty (PLN).
Jakie hasło wybrać, aby było bezpieczne?
Każdy gracz podejmuje sam decyzje jakie hasło przypisze do swojego konta
gracza. Takie hasło powinno być zachowane w bezpiecznym miejscu i nie
udzielane osobom trzecim. Poniżej znajdują się wskazówki odnośnie
bezpiecznego hasła:
- powinno składać się z minimum 6 znaków
- nie powinno zawierać nazwy użytkownika
- powinno zawierać duże, małe litery oraz numery i znaki specjalne
Nie mogę się zalogować po raz pierwszy na konto gracza. Co zrobić?
Jeśli nie możesz zalogować się po raz pierwszy na swoje konto gracza, upewnij się, że po dokonaniu rejestracji aktywowałeś konto klikając w link przesłany na podany adres podczas rejestracji. Sprawdź poprawność wpisywanych danych (nazwa użytkownika oraz hasło). Upewnij się czy nie masz włączonego klawisza Caps Lock.
Jak otworzyć konto w serwisie trafonline.pl?
Aby utworzyć konto w serwisie trafonline.pl, należy kliknąć w przycisk „Zarejestruj się”, który znajduje się w prawym górnym rogu strony. Następnie
wypełnić zgodnie z prawdą wymagane pola. Jeśli wystąpił problem podczas procesu zakładania konta prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta:
kontakt@trafonline.pl
Czy mogę posiadać więcej niż jedno konto?
W serwisie trafonline.pl można posiadać i używać tylko jednego konta gracza. Próba założenia nowego konta na istniejące już dane zostanie zablokowana przez dział bezpieczeństwa. Jeśli masz problem ze swoim kontem prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta: kontakt@trafonline.pl
Czy muszę dokonać depozytu, aby wziąć udział w grze?
Tak. Obstawianie zakładów wzajemnych wymaga posiadania w depozycie minimalnej wartości pojedynczego zakładu. Pozostałe funkcjonalności serwisu są bezpłatne.
Z jakich krajów mogę się zarejestrować?
Z serwisu trafonline.pl mogą korzystać tylko osoby posiadające Polski numer PESEL, zaś zarejestrować się możną z dowolnego miejsca na ziemi. Ważne by urządzenie, na którym dokonujesz rejestracji było podłączone do Internetu.
Nie mogę się zarejestrować, ponieważ moje dane są już w serwisie. Co zrobić?
Jeśli podczas rejestracji konta system pokazuje taki komunikat, oznacza to, żeposiadasz już konto w naszym serwisie. Jeśli nie pamiętasz danych do serwisu, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta kontakt@trafonline.pl.
Nie dostałem wiadomości email z linkiem aktywacyjnym. Jak aktywować konto?
Sprawdź dokładnie wszystkie skrzynki na swojej poczcie. Jeśli w ciągu 15 minut od zakończenia rejestracji na adres email podany podczas procesu nie przyjdzie wiadomość z linkiem aktywacyjnym, prosimy o sprawdzenie folderu spam. W przypadku nie otrzymania wiadomości email, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta kontakt@trafonline.pl.
Otrzymałem wiadomość email z linkiem aktywacyjnym, jednak link nie działa. Co zrobić?
Jeśli otrzymany link w wiadomości email nie działa, prosimy o skopiowanie go do paska adresu w przeglądarce internetowej. Jeśli pomimo tego dalej link nie działa, prosimy o wykonanie tej czynności w innej przeglądarce. W przypadku dalszych problemów z aktywacją konta prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta kontakt@trafonline.pl.
Mam problem z rejestracją konta. Co zrobić?
Jeśli na jakimś etapie procesu rejestracji wystąpią problemy, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta kontakt@trafonline.pl.
Moje konto
Jak zalogować się na swoje konto gracza?
Aby zalogować się na swoje konto gracza należy wpisać poprawnie nazwę użytkownika oraz hasło w odpowiednie pola widoczne w prawym górnym rogu serwisu oraz kliknąć w przycisk „Zaloguj się”.
Nie pamiętam hasła do serwisu. Co zrobić?
W przypadku zapomnienia hasła do serwisu trafonline.pl, należy skorzystać z opcji „Przypomnienie hasła” i wypełnić wymagane pola. Taka funkcja dostępna na jest w górnej części strony. Hasło zostanie automatycznie zmienione i wysłane na podany podczas rejestracji adres email. Każdy gracz ma możliwość 5 prób zalogowania się. Po tych próbach, w przypadku podania błędnego hasła następuje blokada konta. W przypadku zablokowania konta prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta kontakt@trafonline.pl.
Nie pamiętam loginu. Co zrobić?
Gdy gracz zapomni swojego loginu, należy skorzystać z opcji „Przypomnienie hasła” i wypełnić wymagane pola. Taka funkcja dostępna na jest w górnej części strony. Login zostanie automatycznie wysłany na podany podczas rejestracji adres email. W przypadku problemów z odzyskaniem nazwy użytkownika prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta kontakt@trafonline.pl.
Moje konto zostało zablokowane. Co zrobić?
W przypadku zablokowania konta gracza (czy to poprzez wpisywanie błędnego hasła, czy poprzez system) prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta
kontakt@trafonline.pl.
Jak zmienić hasło w serwisie?
Aby zmienić hasło w serwisie trafonline.pl należy skorzystać z opcji „Zmień hasło” dostępnej w zakładce „Moje konto”. Opcja ta dostępna jest po zalogowaniu się do serwisu.
Jak sprawdzić historię konta? Gdzie znajdę listę transakcji?
Aby sprawdzić historię konta gracza (lista wpłat/wypłat, historia gry) należy udać się do zakładki „Moje konto” i wybrać zakładkę „Transakcje”. W tym miejscu znajdziesz wszystkie wcześniejsze działania na koncie.
Czy mogę zmienić adres email na koncie gracza?
Tak, każdy gracz może zmienić adres email wchodząc w zakładkę „Moje konto – Ustawienia konta”. Po wprowadzeniu nowego adresu email, należy potwierdzić go klikając przycisk „Aktualizuj dane”. Na podany adres email dostanie wysłana wiadomość z linkiem zmiany adresu.
Czy mogę zmienić swój adres zamieszkania podany podczas rejestracji?
Tak. Każdy gracz może w każdej chwili uaktualnić swój adres zamieszkania. Aby tego dokonać należy wejść w zakładkę „Moje konto – Ustawienia konta”. Po dokonanej zmianie istnieje możliwość wymogu ponownego zweryfikowania konta.
Czy istnieje możliwość zmiany nazwy użytkownika?
Nie. Ze względów bezpieczeństwa zmiana loginu nie jest możliwa.
Nie chcę otrzymywać materiałów informacyjnych od trafonline.pl. Co zrobić?
W każdej chwili można wyłączyć subskrypcje na otrzymywanie informacji z serwisu. W tym przypadku należy udać się do zakładki „Moje konto-Kanały kontaktu” i odznaczyć dany kanał informacji. Aby potwierdzić zmiany należy kliknąć w przycisk „Wyślij”.
Z kim się skontaktować gdy mam pytania dotyczące mojego konta?
W przypadku pytań dotyczących konta gracza, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta kontakt@trafonline.pl.
Jak zablokować/zamknąć swoje konto gracza?
Każdy gracz ma możliwość zablokowania lub zamknięcia swojego konta gracza. Aby tego dokonać należy udać się do zakładki „Moje konto” a następnie wybrać zakładkę „Odpowiedzialna gra”. W tym miejscu znajdują się opcje wykluczenia czasowego oraz samowykluczenia. Limity czasowe: Możesz ustawić maksymalny czas bycia zalogowanym w ciągu dnia i w ciągu miesiąca. Jeżeli przekroczysz miesięczny limit, nie będziesz miał możliwości, aby się zalogować, aż do kolejnego miesiąca. Czas przerwy: Masz możliwość ustawienia przerwy w dostępie do swojego konta. Po wyborze okresu wykluczenia konto będzie niedostępne, nie będzie możliwości jego aktywacji, aż do upływu wskazanego okresu. Samowykluczenie: Masz możliwość samowykluczenia z zakładów wzajemnych. W momencie, gdy proces samowykluczenia przez gracza zostanie zakończony, dostęp do gier i wpłat zostanie zablokowany do momentu, kiedy zakończy się ustalony okres.
Weryfikacja konta
Czym jest nieaktywne konto gracza?
Konto gracza nieaktywne to konto zarejestrowane przez gracza, jednak niezweryfikowane w pełni. Charakteryzuje się brakiem dostępu do pełnej oferty serwisu.
W jaki sposób zweryfikować konto gracza?
W celu zmiany konta z nieaktywnego na aktywne należy dokończyć proces weryfikacji poprzez przesłanie skanów wymaganych dokumentów.
Ile trwa weryfikacja konta gracza?
Pełny proces weryfikacji konta gracza po przesłaniu poprawnych skanów dokumentów trwa do 15 minut. Gracz informowany jest poprzez informację na stronie oraz drogą email po skończonym procesie weryfikacji.
Jak wykonać fotokopię wymaganego dokumentu?
Zdjęcie wymaganego dokumentu można wykonać cyfrowym aparatem fotograficznym, telefonem komórkowym lub skorzystać ze skanera. Plik powinien mieć format JPG. Maksymalny rozmiar pliku jaki można załączyć wynosi 10 MB. Proszę o zwrócenie uwagi, aby dane pokazane na załączonym skanie były przejrzyste i czytelne.
Podczas rejestracji pytacie mnie o to, czy pełnię eksponowane stanowisko polityczne. Co to oznacza i dlaczego o to pytacie?
Wymaga tego od nas Ustawa z dnia 1 marca 2018 o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. W myśl zapisów tej Ustawy eksponowane stanowisko polityczne dotyczy osób piastujących wysokie funkcje w państwie – są to między innymi członkowie rządu, parlamentu, organów administracyjnych i osoby pełniące funkcje zarządcze w państwowych spółkach. Do tego grona zaliczamy też członków ich rodzin i bliskich współpracowników. Jeżeli nie wiesz, czy spełniasz te kryteria, sprawdź definicję w Ustawie.
Bezpieczeństwo (legalność)
Czy gra w trafonline.pl jest legalna?
Tak. Gra w serwisie trafonline.pl jest w 100% legalna. Spółka Traf – Zakłady Wzajemne jako jedyna w Polsce posiada licencje i zgodę Ministerstwa Finansów RP.
Czy moje dane podane podczas rejestracji są bezpieczne?
Serwis trafonline.pl korzysta z najnowocześniejszych systemów bezpieczeństwa, które gwarantują, że dane przechowywane w systemie są w pełni chronione.
Czy moje pieniądze są bezpieczne?
Środki znajdujące się na kontach graczy są w pełni bezpieczne i zabezpieczone.